Saturday night

I lördags åkte jag som sagt till Sofia och umgicks med mina fina tjejor.
Om ni bara anade hur otroligt bra de alla är!
Vi gjorde fina pizzor (och jag fick min ananas!).
Ska ge lite cred till Maja!
Nedanstående bilder är tagna av henne.
Sänghäng.
Idag blir det faktiskt lite bilder på mig (surprised?) då jag är dålig på att hålla kameran för mig själv...
Lite mer sänghäng.
Så finns det ju en sida av mig som jag inte visar i bloggen så ofta...
Men thumbs up!
Som sagt... Jag har liksom inget att tillägga.
Vi gjorde mycket god fruktsallad - även om det inte ser ut så.
Mys.
Här är det mina bilder igen, jag fotar ju sällan med blixt, yä.

Samma fina människor som alltid.
Maja,
Frida,
Isabelle
och Sofia så klart!
Nu ska jag strax krypa till sängs.
God natt Sverige, sov fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback