Inspiration

Idag bekräftades det att vi ska flytta.
Så nu stressletar jag inspiration eftersom att jag inte har någon aning om hur jag vill ha mitt rum...
Jag dör snart.
Jag vet inte, vet inte, vet inte, vet inte...
Skulle ju inte vara fel att ha det så där liksom...
Eller så här.
Eller så här, åååh.
Det här skulle ju inte sitta fel heller...
Men hörrni, hjäp mig!
Jag vet att jag vill ha vita väggar. Kanske, kanske, kanske en fondvägg... men jag tror inte det.
Möbler i mörkt trä är jag helt såld på. Problemet är väl att jag inte har några...
Men tips?
Idéer?
Hit me with your best shot!

Kommentarer
CJ säger:

Skön måndagsinspiration!

2011-10-31 | 11:18:59
Bloggadress: http://cjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback