in hate we trust

Det är släckt i hela lägenheten.
Alla har krupit in till sig och klockan är 21.06.
Jag är så trött att jag skulle kunna somna stående men jag håller mig vaken för att se ett avsnitt av Heroes.
Imorgon blir det en riktigt soft dag.
Börjar med sovmorgon eftersom att jag ska jobba hemifrån och alltså inte behöver åka till Sunne.
Därför börjar jag och Alma dagen med frukost på IKEA och sen kommer jag sitta på biblioteket under förmiddagen - så om någon känner för att liva upp min trista pluggtillvaro får den gärna komma förbi och säga hej!
Sen vid fem ska jag och Alma gå på danspasset och därefter blir det bio.
Vi ska äntligen se En dag. Premiär.
Det blir super!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback