winter winds

Häftig känsla att vara hemma en dag och det är en bra dag.
Idag jobbar jag och Alma hemifrån.
Det innebär massa bra saker som till exempel:
∞Jag slipper gå upp tidigt för att sätta mig på ett tåg som gör mig sömnig.
∞Istället kan jag vakna halv elva och äta frukost i sängen lyssnandes på Bon Iver och Mumford&Sons.
∞Jag hinner packa mer osvosvosv.
∞Får arbetsro eftersom att jag och Alma är hemma och jobbar.
Sen var det nog massa mer saker men de kommer jag inte på just nu, hihi.
Ni får en fin bild på min favoritmänniska också!

Kommentarer
Farmor säger:

Hej Frida min älskade!



Precis som du så har jag inte mått så vidare bra sen Patrik åkte.Det har kanske varit dumt av mig att inte skriva eller höra av mig till dig,men det är inte så länge sedan jag fick din blogg och jag är inte så hemma inom detta område.Jag hoppas och tror nu att Patrik kommer hem,jag vill inget hellre.

Du ska bara veta att jag känner att jag varit feg som inte hört av mig,men du är den finaste Frida som finns.Hoppas att allt går bra med eran flytt bodde ni inte så långt bort hade vi kommit upp och hjälpt till med att bära.Jag hoppas att vi kan ses inom kort men vi vill ju att ni får ha eran pappa för er själva innan hans gamla föräldrar kommer upp.

2011-11-18 | 17:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback