say hello and wave goodbye

Ja, nu väntar jag på atta ALLA ska säga hur otroligt fint mitt rum är.
Ni vet. Fint.
Med saker överallt.
Varav inte ens hälften är mitt.
Precis. Fint.
Haha, neeej. Jag är nöjd.
Har Världens finaste kakelugn ju.
Det är kaos här.
Ni förstår. Alla rum i hela lägenheten ser ut som mitt. 
Och helt plötsligt kommer jag på den smarta idéen att byta dator och kolla om jag når internet från den gamla lägenheten från den istället för från Mackan II.
Vet ni?

Det gjorde jag.
Nu känns livet lite enklare!

Kommentarer
Pappa säger:

Verkligen fin kakelugn. Är det med den som med den i "gamla" lägenheten, att den inte får eldas i? Kram :)

2011-11-20 | 16:03:11
Charlotte säger:

Du kommer att sova som en prinsessa - särskilt när du tänker på vilka vackra tapeter som finns under målarfärgen. Krama Frida och dig själv från mig.

2011-11-21 | 22:57:41
Charlotte säger:

Klara såklart C:

2011-11-23 | 09:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback