final goodbye

Det här är sista kvällen i vårat vardagsrum.
Sista kvällen jag kopplar in min dator till tv'en.
Det här är sista natten i mitt rum.
Sista kvällen vi sitter i köket och skrattar åt Klara.
Jag vet att vi måste flytta.
Jag trivs redan i mitt rum.
Men det tar emot.
Självklart tar det emot.
För mer än två och ett halv år sedan blev jag kär i den här lägenheten.
Jag fick det perfekta rummet.
Det som är Jag.
Kärlek vid första ögonkastet.
Ni vet hur man säger att man aldrig glömmer sin första kärlek?
Att det alltid kommer finnas kvar en liten bit och att det inte går att släppa?
Nu måste jag.
Och det är jobbigt.
Även om det blir bra.
Även om den nya är fin.
Även om jag har en kakelugn i mitt nya rum.
Så är det inte min första kärlek.

Kommentarer
Sofia säger:

Sv; Haha, störd :( Jag pratar inte skit om henne, jag bara säger vad jag tycker! ;)



Btw... Hoppas den nya lägenheten blir bäst den med <3

2011-11-20 | 08:39:12
Sofia säger:

Sv; hehe, du kan va skit :(



Btw..jag tror er nya lägenhet kommer bli suuper :D

2011-11-20 | 08:40:23
Bloggadress: http://printcopy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback