Bon Iver, Mumford&Sons, matte och packning

Mycket fantasifull rubrik idag, eller hur?
I natt sov jag cirkus en timma.
Det var så där lagom mysigt ju men jag bestämde mig för att åka till skolan ändå.
Jag vill inte missa mer och jag vill vara där. Jag trivs där. 
Plus att jag är smart och tänkte att då kanske jag får sova mer i natt istället.
Så jag är i alla fall så trött att jag dör ungefär och har varit det hela dagen. Men det har varit bra ändå.
Just nu sitter jag med matten och bloggar samtidigt.
Eller snarare så bloggar jag och struntar i matten, hihi.
Men så fort jag är färdig ska jag packa ner alla mina smycken.
Ni vet de som hänger på spegeln?
-Precis. 


Så här fint kaosartat är mitt rum just nu.
Så det där ska jag sätta igång med strax.
Och ja, bilden är suddig. Om någon (förutom jag) stör sig: Lev med det.
Annars är jag mest ledsen över min iPod.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback