we've still got time//raise your hopeful voice you have a choice//you'll make it now

Jag orkar inte.
Huvudet bultar och jag känner bara för att... ja, jag vet faktiskt inte. 
Sitter och lyssnar på vad folk skulle kalla deprimerande musik - jag anser det vara vackert.
Har haft en inte så jättekul dag i skolan. Inte så att något speciellt hänt som gjort den dålig utan bara att den varit dålig. 
Vill mest lägga mig i badet men eftersom att jag har sån huvudvärk är det ingen idé... dessutom går väl Klara och lägger sig rätt snart. Jag får nog duscha efter det istället...
Nu blev det bara massa svammel förlåt, förlåt. Meningen var bara att jag skulle klaga lite. Typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback