twentyeightofivetwothousandeleven

When your mind's made up - there's no point trying to change it.

Jag har haft en lugn och skön dag. Fick sova ut imorse och efter frukosten gick jag ner på stan med min fina lillasyster. Fick med mig en svart toning, en tröja från H&M och en bikini, visar nog imorgon eller något.
Vi handlade även inför lunchen och så. Vi är jättesnälla barn.

När vi kommit hem gick jag ut och gick med min underbara, fina och väldigt bra pappa. Vi gick drygt 7 km på cirkus en timma, det var bra.
Klara åkte iväg till en kompis så jag och pappa blev själva hemma eftersom att Christine och Albin är och tittar på någon skateboardtävling som Junkyard håller i. Så det blev att titta på film och proppa godis.
Vi har sett Monsters, som inte innehöll så himla mycket monster... och Red Eye som var jättespännande. 
Rekommenderar båda faktiskt.
Nu ska jag smsa, eftersom att jag bara umgåtts med pappa hela dagen.
Vilket har varit helt perfekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback