tonight I'm going home on my electric bike.

Idag har jag haft en superdag!
Jag har gjort en redovisning tillsammans med Sofia som gick helt perfekt och jag är så nöjd!
Jag har världens bästa klass!
Efter maten ska vi kolla på Game of Thrones!
Åh, jag är så himla, himla, himla glad!
Ingenting kan förstöra mitt humör!!
Så nu ska jag bara... fortsätta må bra och glömma allt tråkigt som varit de senaste dagarna. För vet ni vad?
Jag har bara en enda dag kvar i skolan. En riktig skoldag och sen är det slut. 
På tisdag åker jag till Stockholm med klassen, det blir bra.

Sen, dagen efter skolavslutningen åker jag till Grekland!
Åååååh!
Ja, jag är medveten om att ena tanden ser större ut än den andra. 
Den sitter längre ner. Det blev så av tandställningen och sen när de lade plast blev det bara ännu mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback