Till alla er

Jo, jag glömde en sak.
Angående inlägget jag skrev igår kväll.
Jag ber om ursäkt om det lät som om jag var desperat - så är icke fallet.
Jag mest funderade över varför man kan känna sig ensam. Jag kände mig ensam igår kväll för att Alma är i Turkiet istället för att vara hos mig. Jag kände ensam för att jag knappt hört av någon på hela dagen.
Det jag skrev det var bara något jag skrev. Så är det med det mesta jag skriver. Ni förstår, jag är väldigt bra på att föreställa mig saker och jag är dramatisk av mig. Därför går jag lätt till överdrift när jag skriver för att det ska låta bättre.
Jag är inte desperat, och jag är inte patetisk heller. ;)
Här är en liten grej till er som kommenterar;
Det skulle vara väldigt mycket enklare om ni gav mig någonstans där jag kan nå er, emailaddressen, en hemsida, fullständigt namn och så vidare. Det är ju mycket smidigare än att jag skulle behöva ta upp det här i bloggen, eller hur?

Stå för vad ni skriver. Jag gör ju det. :)
Puss!

Kommentarer
Alexandra - Uppsalas största blogg säger:

Hej!

vinnaren av det valfria märkesplagget/produten är nu utsedd och finns länkad längst ned i det gamla tävlingsinlägget som du hittar på KATEGORIER>TÄVLINGAR!! och sen är det bara scrolla tills du hittar inlägget! SUPERKUL ATT DU VAR MED OCH TÄVLADE!



Nu har jag startat en ny tävling där du har en ny chans att vinna valfritt märkesplagg/produkt från bla converse gucci, louis vuitton osv precis som innan:)

Det är bara klicka här på länke för att komma dit;

http://vadfanskajagheta.se/2011/may/tavling-vinn-valfri-markesplaggprodukt.html#comment

2011-05-30 | 05:19:42
Bloggadress: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback