it's like forgetting the words to your favorite song//you can't believe it; you were always singing along//it was so easy and the words so sweet//you can't remember; you try to feel the beat

Igår skulle det kommit ut ett inlägg där jag visade upp mina nya skor och skrev lite om Klaras födelsedagsfirande och så, men klockan blev lite för mycket och jag sov istället.
I alla fall, igår firade vi som sagt min lillasyster med tårta och folk och så. Inget stort - hon ska bli firad på lördag igen trots att hennes födelsedag är idag. Haha.
Innan gästerna kom var jag, Klara och mamma på stan och jag fick två par skor. Ett par av pappa och ett par av mamma. 
Så här ser de ut;
Vita ballerinaskor.
Skor med kilklack till balen/festen.
Nu ska jag skriva lite på en so-uppgift.
Ha en bra kväll!

Kommentarer
Elise säger:

Tack så mycket! Vart själv inte så nöjd med dom första bilderna, ska ladda upp från fler tillfällen som jag tyckte var finare!

Förresten, om du vill åka på semester så kan jag lova att Egypten inte är det bästa även fast det var underbart. Det är nog bättre att åka till ett ställe som inte är så snuskigt varmt och som inte bara har en massa öken. Dessutom har dom ju ingen ledare i landet just nu, så det är lite kaos. :)

2011-05-20 | 18:01:08
Bloggadress: http://eliseolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback