IceChaiLatte & skofetisch

Idag åkte jag och Sofia iväg till Bergvik bara för att vi ville.
Medan vi väntade på bussen sprang vi iväg till Wayne's Coffee och tänkte ta den där underbara ChaiLatten, fast kom på att det var nog för varmt ute för det... i alla fall bestämde vi oss för att ta en iste istället och vad hittar vi inte då? Jo, ChaiLatte fast iste - en IceChaiLatte. Och herregud vad god! Till och med godare än den varma drycken.
Men det betyder att vi har en dryck för kall höst och vinter och en för varm sommar och vår. Perfekt!
Sen provade vi sängar inne på Sängjätten. Gissa om jag hiyyade tusen stycken jag vill ha?! Så underbart sköna.
Efter att, mödosamt, tagit sig ur de sköna sängarna och in på skopunkten hittade vi skor vi båda vill ha. De var så där perfekta och satt ännu mer perfekt och var hur sköna som helst. De blir det nog att köpa sen efter Stockholmsresan.
Sen åkte vi till stan och åt pizza och mötte Maja så kvällen spenderades med de två inne på min säng.
Nu är jag superdupertrött och borde egentligen duscha, men jag orkar väl inte riktigt. Känner mest lättnad över att de nationella proven i matte är färdiga även om det inte gick bra på c-delen idag.
Sitter och lyssnar på detta, och jag säger bara LYSSNA!
De är awesome och helt grymma live.
Nej men nu ska jag duscha och sen blir det sängen, hejs!

Kommentarer
Alexandra - Uppsalas största blogg säger:

vinnaren av det valfria smycket är utsedd!

Oavsett om du vunnit lr inte så har jag dragit igång en ny tävling där du kan vinna ett nytt valfritt smycke :) ( eller samma som du försökte vinna tidigare såklart ) ! Så du får supergärna vara med igen =)

Klicka här underför att komma till den nya tävlingen:

http://vadfanskajagheta.se/2011/may/vinn-valfritt-smycke-2.html#comment

2011-05-12 | 12:00:05
Bloggadress: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback