Den första

Jag erkänner, jag brukar vara den första att klaga över hur dåligt det gått på ett prov och sen när jag fått tillbaka det så har det inte gått som dåligt som jag trott. Jag gör jämt så och jag vet att alla tröttnat på mig.
Men idag ska jag gå mot min egen ström - för nationella i matte gick faktiskt bra, tror jag. Det känns bra i alla fall, har ingen ångest över huvud taget!
Efter skolan sprang jag och Maja hem till mig och hämtade en Subwaykupong. Sen gick vi ner till stan, kollade lite på tjejkvällen. Vi fick massa god, gratis mat och sånt. Gratis är gott.
Innan vi gick hem köpte jag med mig två ansiktsmasker så nu ska jag ha hemmaspa och njuta för att jag trots allt klarade av matten.


Okej, jag tycker inte om fiskmåsar - men den här var snäll och ställde upp som modell för Sofia, så den får vara med ändå!

Kommentarer
Alexandra - Uppsalas största blogg säger:

Hej :) Nu är vinnaren av den valfri one piecen utsedd. Vinnaren har blivit mailad + länkad i inlägget där ni anmälde er till att täva.. Det hittar ni på KATEGORIER > TÄVLINGAR!! sen är det bara att bläddra tillbaka till inlägget! Tack för att du deltog :)



Nu har jag startat en ny tävling där du kan vinna valfritt märkesplagg/produkt från märken som louis vuitton, ed hardy, gucci, converse osv. Klicka på länken här under för att komma till tävlingen! :

http://vadfanskajagheta.se/2011/may/vinn-valfri-markesproduktplagg.html#comment

2011-05-06 | 14:10:41
Bloggadress: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback