Allt i ett

Kollade just igenom bilderna från Valborg och insåg att det bara är ett fåtal som är värda att lägga ut därför kommer jag inte lägga ut några, det känns mest onödigt.
Men vi hade kul. Var ute och cyklade och så.
Oj, det lät inte så kul haha, men det var det.
I alla fall, imorse kom Maja hit. Hade så klart försovit mig. Men det blev bra ändå. Vi satt och pratade och sen följde hon med mig till biblioteket innan hon skulle till stan.
Då gick jag hem och gjorde lunch tillsammans med Alma, vi bakade också chokladmuffins. Därefter drog jag ner till stan med Alma och Klara. Då ringde Sofia så vi bestämde att vi skulle ut.
Det blev att springa ungefär en mil - men det har ni redan läst, haha.
När vi kommit hem duschade vi (som sagt) och gick ner till stan, men det slutade med att vi hamnade på Subway och åt. Sen satt vi och pratade, någon förvånad? Haha, herregud vad jag pratar mycket... Och efter det åkte hon hem. Så nu sitter jag här i pyjamas, är hur trött som helst. Därav det extremt positiva inlägget... I am so sorry.
Har skola imorgon så det blir att sova mycket i natt.
Två bilder som Maja tog på mig när vi satt i köket hos Frida och åt glass.
Puss!

Kommentarer
VADFANSKAJAGHETA - Uppsalas största blogg säger:

sv: kul att du är med och tävlar om valfritt märkesplagg :D

2011-05-03 | 20:28:03
Bloggadress: http://vadfanskajagheta.se
Bodypalace säger:

TÄVLING I MIN BLOGG! ETT PRESENTKORT VÄRT 500:- PÅ VALFRI KLÄDAFFÄR SKA LOTTAS UT! :D

2011-05-03 | 21:40:17
Bloggadress: http://bodypalace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback