Torsdagstankar

Idag har jag, trots det inte så fina vädret, haft en jättehärlig dag i Sunne.
Bussresan hem var det roligaste på länge och jag har haft det mycket bra med Sofia i backarna.
Just nu försöker jag bestämma mig för om jag ska plugga NO eller om jag ska bryta ihop och gråta.
Bara krypa ner i sängen och låta timmarna gå.
Fast jag kan inte bestämma mig riktigt, för något litet inuti mig säger att jag behöver plugga. Samtidigt som något också säger mig att jag behöver bryta ihop.
Kanske ska jag bara lägga mig i sängen med datorn och redigera bilder...
Kan ju alltid ha NOboken bredvid sängen faktiskt.
Ska inte klaga. Egentligen.
Fast vad har jag egentligen bloggen till?
Jo, för att få skriva av mig.
För att få sätta ord på allt.
Något jag verkligen behöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback