Sometimes when it rains

Hej hopp!
Nu är det så att mina skor har kommit och jag älskar de så mycket att jag måste visa er.
(Det är också så att jag ber om ursäkt för de extremt dåliga bilderna. Men jag orkade inte fixa det förut och nu är de mörkt och jag måste använda blixten och orkade inte ta bra bilder, okej?)
Kan också berätta att jackan jag tänkt köpa idag som nu kostar fullpris och dessutom inte fanns i rätt färg nu är på väg hem till mig.
Eftersom att på H&M's hemsida var det fortfarande halva priset och jag kunde beställa en i grön.
Den ser ut så här
och jag längtar superdupermycket tills den kommer och jag kan använda den.
Har den senaste timmen drogat Erik Hassles album som släpptes idag.
Ni vet det där sammarbetet med Kent som jag skrev om för ett tag sedan.
Älskar det. 
Direkt.
En fullträff.
Så nu ska jag försvinna i tonerna en stund och kanske försöka plugga lite.
P.S; Jag kanske blir bättre på att blogga någon gång snart.
Kanske. D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback