Sleepy

Lyckades somna på NOboken förut (hoppas att jag dreglade ner den ordentligt...!) tar det som ett tecken och bestämmer mig för att vara färdig med den nu.
Har lite SO och engelska att plugga också. Men i övrigt tänker jag faktiskt bara ta en lång dusch och sova tidigt ikväll.
Imorgon har jag ju, som sagt, nationellt prov i NO.
Börjar kvart över åtta och sen halv ett börjar de vanliga lektionerna igen.
Kan ni gissa vad jag har då?
-Jo, NO så klart!
Fast vi ska nog bara se någon film tror jag...
I alla fall.
Ska strax äta här tror jag.

Har egentligen inget att säga, tyvärr tyvärr.

Det var sol idag. Man känner verkligen att våren är på väg.
Snart kommer jag sitta ute med mina vänner och sola på rasterna.
Snart kommer vi börja gå mot konsum för att köpa en glass.
Snart åker solglasögonen på.
Jag längtar.

Kommentarer
i i d z. {FOTO} säger:

superfin blogg! :D

händer ikväll? (:



KRAM!

2011-03-15 | 18:40:50
Bloggadress: http://prinsesc.blogg.se/
M E R E I säger:

- haha ojdå!

2011-03-15 | 19:07:33
Bloggadress: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback