vad du än gör//ta inga råd från mig

Igår spenderades nationaldagen i Kristinehamn tillsammans med systrarna. Kunde inte haft en bättre dag nästan. Har saknat min fina Amanda så förfärligt mycket.
Tog bussen hem vid fyra och blev sedan hämtad i stan vid sex. Då åkte vi ut till Skattkärr och firade nationaldagen lite med familjen. Det var mysigt.
Idag har jag varit på golfbanan, det var roligare än jag väntat mig. 
Vi åkte tillbaka till skolan vid halv elva, där vi åt lunch, och sen städade vi skåpen och tittade lite på film.
Imorgon går jag i skolan mellan klockan nio och klockan elva, sen blir det lunch med Sofia, följa med henne till frisören och därefter åka hem till henne och göra oss i ordning till balfesten som börjar klockan sju.
Ska mest läsa de här dagarna, vill bli klar med min Harry Potter-bok innan jag åker till Grekland.
Puss!

Kommentarer
Amanda säger:

Har saknat dig med ska du veta! Puss :)

2011-06-07 | 16:55:10
Bloggadress: http://amandamossbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback