Grekland, del 1


Aten
Besök på Akropolis
Tillbaka i stan






Skopelos stad


















Dagsutflykt till Alonissos



























Tillbaka på Skopelos







Del 2 får ni tålmodigt vänta på. Jag lovar att den kommer ut när jag är hemma från Ven igen.
De här två dagarna har jag solat en massa, städat mitt rum, varit på stan och biblioteket, sett på film och hittat en ny favoritartist. Isak Strand heter han. Lyssna vet jag!
Imorgon kommer mina fina tjejer hit och äter jordgubbar och glass med mig. Innan dess ska jag och Alma ha hunnit ta en runda här i Karlstad och senare på kvällen ska vi packa.
Jag åker till Ven en vecka med familjen på lördag morgon.
När jag är hemma igen kommer även en liten Grekland-text. Det lovar jag också.



Kommentarer
Elise säger:

2011-06-30 | 20:25:34
Bloggadress: http://eliseolsson.blogg.se/
Elise säger:

Sv: Haha förstår det, satt och redigerade bilder i photoshop i massvis efter egypten!

Men det var jätte grymma bilder, vill själv åka dit nu!

2011-06-30 | 20:26:27
Bloggadress: http://eliseolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback