you make it easy on me

Hade en jättemysig dag/kväll/natt/morgon/dag med Alma.
Jag hade nästan glömt bort hur mycket jag tycker om filmerna. Böckerna har mest stått i fokus.
Harry Potter. Hur ska det bli utan honom?  Konstigt.
Efter att jag åkt hem från Alma åkte jag upp till Kronoparken till klockan sex tillsammans med Maja. Vi mötte Coffi där och hade en kul stund. Det var skönt att träffa de båda igen.
Annars har det väl hänt lite saker idag. Vet inte exakt vad egentligen och jag vet inte vad jag ska känna och tycka... men jag tar det imorgon. I natt vill jag bara sova.
Imorgon kommer Ven-inlägget. Jag ber om ursäkt för att det tagit sån tid.
Nu ska jag titta på mer Gossip Girl tror jag.
Snart kan jag blogga om intressanta saker igen förhoppningsvis. Imorgon kommer ett roligt besked i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback