Grekland, del 2

Skopelos stad
Som sagt, jag är pro på vassbåtar! Den här är gjord av ett jättevassblad från stranden Stafilos.
Mamma Mia-smoothie, ett MÅSTE om ni besöker Skopelos.
Underbett? Hejhej!





Skiathos stad
Så där. That's that!
Idag har jag mest degat. Var nere på stan och tog ID-foto och kollade ett par skor. Tyvärr var de för stora så jag är inte ägare till dem. När jag kom hem tittade jag på sista avsnittet av Game of Thrones, behöver jag ens berätta att jag längtar till säsong två?! Därefter tittade jag på Rocket Science när det började regna och åska. Den var bra. Den filmen låg i min mapp "Filmer som måste ses!". Där i finns det filmer som resten av familjen sett men inte jag på grund av olika anledningar, så den mappen ska ses igenom.
Alma är borta idag och det är därför jag inte har haft något att göra riktigt...
Men har spelat spel med pappa och Christine, skrivit Greklandinlägget och nu fixat dessa bilder åt er.
Imorgon kommer ett Veninlägg. Jag lovar.

Kommentarer
matilda säger:

fin blogg!



hur är det? :)

2011-07-12 | 19:37:07
Bloggadress: http://hejbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback