When your mind's made up, there's no point trying to change it

Hejsan svejsan!

Jag måste bara säga att jag älskar att blogga så där sent som jag gjorde igår... mina inlägg blir mycket finare då, haha!

Sen har jag en väldigt rolig sak att berätta och det är därför jag bloggar nu.
Jo det är så här, att i natt runt tjugo-kvart i tre kom min familj hem. Jag hade inte kunnat somna så jag klev upp ur min säng och gick ut i hallen för att säga hej och godnatt. Min lillasyster kommer knappt innanför dörren förrän hon tar upp sin påse med saker och drar ut sina pyjamasbyxor samtidigt som hon ler jättefinurligt mot mig. I byxorna ligger nämligen mitt objektiv.
Jag kommer uppdatera ikväll och visa lite bilder som jag tagit.
Kan för övrigt berätta att första bilden togs 02.49. Hihi! Jag kunde inte sova efter det heller...
Här är i alla fall min fina kamera med mitt fina objektiv!
Och bilderna är så klart tagna med min mobilkamera - därav kvaliteten.
Nu ska jag ut i snön och sen blir det att åka till Skattkärr och fika.
Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback