Stay... Just stay with me.

Det är konstigt att komma hem till ett hus där man vet att det saknas något.
Det är konstigt att komma in genom dörren och fortfarande behöver intala sig själv att man inte kommer höra någon liten komma trippande nerför trappen. Det kommer inte komma en nyvaken liten katt. För hon är borta. Finns inte mer.
Sitter just nu och installerar The Sims. Bra för att liksom.
Jag måste ju ha NÅGOT att göra i natt, haha.
Ikväll blir det hemgjord pizza och mys med familjen och datorn.
För tillfället spelas detta.
Jag just nu också.
Senare ikväll tänker jag skriva något fint och kanske lägga ut lite bilder. Det har jag inte gjort på länge.
Hejs!

Kommentarer
Isabelle Engstöm säger:

Neeej...Är det lynx? ;O Neej, lilla söta lynx! R.I.P Lynx <3 Stackars dig med, det är hemskt när ngt så älskat går bort:(



Puss <3

2011-01-14 | 23:12:38
Bloggadress: http://bellaaaengstrom.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback