It's complicated once again.

Idag vaknade jag vid tio efter att ha somnat väldigt sent.
Dels hade jag en film som skulle bli färdig och dessutom pratade jag bort hela natten.
Men jag var duktig och var uppe tjugo över tio och åt frukost.
Därefter tog jag en promenad. Jag behövde verkligen komma ut, få lite frisk luft, bara andas ni vet.

Ska ut ganska snart igen med mamma och Klara. De tänkte åka spark och jag tänkte fota. Blir trevligt, hihi.
Sen blir det väl att packa, fixa och dona. Ska dels packa saker som ska med till pappa eftersom att jag åker till honom imorgon men också packa det jag ska ha hos Isabelle i natt.
Kommer bli grymt, och jättemysigt att äntligen få se hennes hus inifrån. Jag åker nämligen förbi det med bussen väldigt ofta.
Nej, nu ska jag klä på mig.
Hörs kanske latero!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback