Minnen är farliga, men utan dem skulle vi inte vara de vi är

"Det här är början på en ny dag" Sjunger Jocke Berg för mig.
Kan inte annat än att hålla med.
Jag kan inte gå ut så istället får jag hitta på något annat.
Jag tänker baka, tänka, fota och dansa.
Jag ska spela hög musik och bara må lite bra för att jag är ledig och för att jag ska få nya skidor idag.
Det blir chocolate chip cookies med vit choklad. Mumma.
Receptet kommer härifrån.
Så, nu får vi se om det blir något bra!
Så här ser jag ut idag.
Jag kom på att jag älskar mina shorts och att jag ändå inte ska vara ute idag så jag kunde lika gärna ta dem.
Älskar för övrigt hur blek jag är... usch.
Nu ska jag baka lite, uppdaterar senare med resultatet!
UPDATE: Vi hade inget havregryn hemma. Så jag kunde inte baka.
Hoppar in i duschen istället, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback