Jag minns allt som naglarna mot glas

HEJ jag blev sugen på att se Kent live nu.
Ni vet, nu nu.
Kent live.
Egentligen hade jag tänkt lägga ut själva videon här, men det är något fel och fungerar inte.
Är sugen på konsert över huvud taget, men det vet ni ju redan.
Jag är färdig med matten och med SO'n. Färdig med engelskan och bilden. Allt har gått galant med andra ord. Har lite att läsa i svenskan, men läsa är ju inte direkt svårt... haha!
Min lillasyster har just köpt en ny mobil, en HTC Wildfire så jag hjälper henne med lite musik och sånt just nu. Snäll som jag är.
Idag smyger jag runt i mjukisbyxor, en stor svart tröja och min pälsmössa. Den hjälper mig att tänka. Den är fin.
Ser typ trött ut, är nog det också......

Rätt fint va? Hihi.

I alla fall, nu ska jag gå och tjata till mig en massage, sen går jag nog och sover.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback