Jag blir hellre ensam, än lycklig med nån annan

Nu är jag så där frän igen.
Handlat ännu en gång... haha.
Haha, vad mysig jag är!
Tröja från Monki - 80 kr.
Jeans från H&M - 99 kr.
Imorgon funderar jag på att dra ner till stan och köpa toning, eller så gör jag  det en annan dag.
Var som sagt på stan med Maja efter skolan idag. Det var mys. Vi är mys. Vi är bra. Haha.
Har inte så mycket att skriva, är typ jättesugen på smoothie men jag åt nyss mat så jag kan inte göra. Usch.
Haha, problembarn...

Kommentarer
Anonym säger:

Du och Alma sökte ju jobb för ett tag sen ? Hur skrev ni erat CV ?



Jag ska också söka jobb, men har ingen aning om hur man skriver ett i vår ålder... vi har ju ingen erfarenhet eller meriter eller något sånt.

2011-02-01 | 16:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback