I just sit around and wait, to live and feel something

Luminary ones - Rebecca & Fiona har gått på repeat den här helgen.
Vi var ut till Hammarö och köpte skidor till mig förut, så nu har jag bäst skidor i hela familjen. Bara att vänja sig vid dem, haha.
Därefter åkte vi till Skattkärr för att hämta Klara och blev kvar där på lite te och fika.
När vi kom hem gick jag, mamma och Klara ut på en promenad - det var inte det bästa jag kunnat gjort, jag har ont nu. Nu blir det mat om cirkus en timma och då kommer även grannarna över.
Så där, en snabbgenomgång av min dag. Bra va?  
Haha.
Här kommer en liten random uppdatering med bilder som finns i min kamera just nu:
Mina nerdglasses!!!!♥♥♥♥♥
Räk- och avokadoröra på bröd.
Förrätten igår, mums.
Mitt ben just nu. Ännu mer mums.
Extremt vackert, jag vet!

Kommentarer
JessikaN säger:

Snygga glasögon, har typ lika dana tror jag ;)

2011-01-30 | 17:59:04
Bloggadress: http://koblajja.blogg.se/
niclas! :D säger:

jag hade nog föredragit mer bilder på mat :(

2011-01-30 | 19:02:13
Bloggadress: http://nissies.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback