You are the reason why I am closed

Fullmånen lyser rakt in genom mitt fönster och jag undrar om jag någonsin kommer kunna somna...
Att ligga vaken är en av de värsta sakerna jag vet.
Alla tankar bara far runt i huvudet och jag vägrar släppa taget om verkligheten för att falla in i mina drömmar.
Jag hör alla ljud i hela huset, jag hör hur folk festar på andra sidan älven.
Ångesten kommer då. För allt jag vill är att somna. Jag älskar att sova, det är det absolut bästa som finns.
Men av någon anledning är jag alltid uppe för sent på kvällarna och kommer aldrig i säng. Jag lyssnar på musik, lyssnar, lyssnar och lyssnar. Konstigt nog kan jag somna av det. På något sätt kan musiken hålla minnen och tankar borta lika lätt som den kan få mig att minnas och tänka.
Haha, förlåt för massa svammel.
Bör sova nu och hoppas på att imorgon blir en bättre bloggdag.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback