tiotusen meter upp i luften ser jag allt så klart

Har visst rätt tydliga blodkärl på ögonlocket...

Ska kanske börja med att be lite om ursäkt för att jag inte bloggat något idag... det har inte blivit av.
Direkt efter skolan åkte jag hem till Helena. Var hos henne till klockan sex. Därefter åkte jag hem och pluggade. Har därefter ätit mat, pratat lite med alla i familjen, städat mitt rum och planerat inför morgondagen.
Jag ska nämligen jobba imorgon.
Tjänar 1000 kronor och Maja hänger med och håller mig sällskap. Så det blir en ytterst trevlig eftermiddag.
Nu ska jag hoppa i duschen och sen i sängen.
Är jättetrött.
Var nog uppe för länge igår... haha!
Puss!

Kommentarer
FlizanLizan säger:

sv: jara allt e najs sj? :D

2011-02-24 | 20:03:04
Bloggadress: http://flizanlizan.blogg.se/
kristina säger:

du har så sjukt fina ögon vännen min!

2011-02-27 | 21:19:02
Bloggadress: http://letmesing.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback