Nu ska världen räddas. Allting trasigt ska bli helt och jag sprayar namn på muren, alla dom som tänker fel

Hejsan hoppsan!
Jag mådde inte så bra i morse, så jag bestämde mig för att vara hemma och sova en dag till.
Det blev verkligen så... jag somnade om vid sju och sov till kvart över tolv! Så nu mår jag faktiskt rätt bra, ingen huvudvärk i alla fall.
Har redan fixat med lite bilder, min blogg har varit lite tråkig för jag har inte orkat ha bilder... haha.
Det här låg utanför min dörr när jag vaknade.
Något av det finaste jag sett.
Jag äter alltså frukost/lunch - brunch i sängen.
Lite mackor och en loka.
Och lite honungsvatten för min hals - det är superbra!
Nu tänkte jag se på en film.
Finding Neverland får det bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback