Kom kampsång, kom kärlek till dom, som saknar nån om natten. Kom kampsång, kom längtan till dom, som tappat den på vägen. Kom kampsång, kom mod och passion till alla oss som ramlar och famlar igenom livet på jakt efter något men inte vet vad

Idag lyser solen.
Idag är det fint.
Idag kommer bli en jättebra dag!
Ganska snart kommer Niclas hit, då blir det en tur på stan, lite sittande i mitt kök och en promenad då kameran ska rastas!
Annars har jag suttit nu på förmiddagen och skrivit klart min bokrecension. Som förövrigt är det sämsta jag skrivit någonsin. Men jag orkar inte göra om den... haha.
Haha, vet inta vad jag ska skriva mer...
Uppdaterar senare idag!




Bilder från när Niclas var här första gången och lekte med min kamera.


Edit: Niclas tar visst med sin egen kamera. Min får stanna inomhus, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback