I can't save me

Klockan är ställd på 06.50.
Kakburken och pengarna står redo på skrivbordet.
På golvet nedanför sängen står en väska färdig med kläder och imorgon kommer det också finnas lite mat i den.
Jag själv är laddad till max.
Imorgon blir det nämligen att ta 08.15-bussen till Karlskoga och BodaBorg.
Med andra ord tänker jag faktiskt gå och lägga mig alldeles strax, så jag tänkte bara sända ut ett litet godnattinlägg i cyberspace.
För tillfället lyssnar jag på min Dans-spellista, där jag har låtarna som vi dansar till.
Det var så skönt idag. Bara jag, Anna och Maja. Så lätt att koncentrera sig och bara sätta sig in i rollen. Det är svårt, det förstår nog vem som helst. Att spela en kvinna som blir misshandlad av sin man. Att bli "slagen" på scen medan barnet tittar på. Att jag dessutom fick spela in texten till den här dansen gör allting ännu större. Jag tycker det är hemskt och var inte långt ifrån tårar när jag läste.
Jag längtar och hoppas att det här blir bra.
Godnatt!

Kommentarer
Frida säger:

Hoppas på bra dag i morgon! :)

BRA SPELLISTA. Lär öva rätt möe nu. vill se ert solo!

2011-02-05 | 01:50:48
Bloggadress: http://goodbyebluebird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback