FAME/SPÖKHUSET/EXPLOSIONSRISK/DJUNGELN/VINTER

Igår gick jag upp vid sju, klädde på mig och åt frukost och därefter begav jag mig mot busstationen och mötte upp de andra.
Jag såg ut så här och var väldigt trött.
Vid halv tio-tio var vi framme på BodaBorg. Där var vi fram till halv åtta eftersom att bussen skulle gå kvart över åtta och vi behövde köpa godis och dricka innan vi åkte.
Dock hade internet fel (KAN NI TÄNKA ER?!?!?!?) och bussen gick tjugo i åtta istället... med andra ord missade vi den. Nästa buss kom tjugo i tio och den tog vi. 
Vi knallade runt lite i Karlskoga och försökte hitta busstationen. Vi var lite bra då.
18 banor! Förstår ni hur grymma vi är egentligen?!
Nu har jag härlig träningsvärk i hela kroppen och tre timmar på stan har inte hjälpt...
Visar bilder på mina fynd senare!
Btw, måste ju visa min summa pengar - höhö.
Jag är tuff.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback