Don’t talk so loud, whisper now

Förlåter ni mig för att jag inte bloggade igår?
Jag jobbade mellan halv fyra och nio så jag var upptagen. När jag väl kom hem åt jag mat, pluggade, duschade och såg klart på The Black Swan. Herregud vilken hemsk film. Jättesvår att förstå, hemsk och läskig. Fast den var bra också.
Maja höll mig sällskap några timmar också, hon är så himla bra den tjejen!
Idag var sista dagen innan sportlovet och det var en mycket bra dag.
Åkte hem till pappa efter skolan och packade och fixade lite med iPoden inför bilturen till Norge imorgon.
Har ju glömt att berätta det, men imorgon vid lunchtid åker jag till Norge. Det blir skidor söndag, måndag och tisdag och jag är hemma vid lunchtid på onsdagen.
I stugan vi har finns det bubbelbadkar och annat mys, så det kommer bli jättehärligt!
Ska planera lite inför Grekland-resan idag också. Bestämma vart vi ska åka, vi ska båtluffa och åka runt till lite olika öar, och boka flyg och sånt.

Jag längtar supermycket!
I alla fall, ikväll blir det fredagsmys här hemma och imorgon får jag sova länge.
Ska nog sova ända tills vi ska åka, haha.
Haha, lite så här ser jag ut just nu:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback