Det är så lätt att kasta kärlek där den vackert tas emot

Man behöver inte ha en partner för att dela med sig och ge kärlek.

Det är AllaHjärtansDag i dag.
Det är ändå lite fint, men inget speciellt tycker jag.
Fick ett jättegulligt hjärta i cafeterian, en ros och så klart gelehjärtan. Haha!
En helt vanlig dag med andra ord... eller hur?
Och så här fint blev mitt mellanmål idag!
Naturell yoghurt med valnötter, russin och lite honung.
Har också varit på biblioteket och lånat en ny bok, så nu kan jag sluta vara emo angående att jag inte har Harry Potter att läsa.
Åker till mamma senare. Klara ska fixa en middag åt henne och Tomas, eftersom att de har årsdag någon gång nu snart och för att det är allahjärtansdag. Själv ska jag spendera kvällen med den enda personen som står ut med mig - mig själv och göra ansiktsmask, ångbad, skrubba mig hel och ren och fin.
Det känns mucho bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback