ACCESSORIES

Ny halsduk.
Nya örhängen.
Nya örhängen #2.
Nya örhängen #3.
Nya örhängen #4.
Min första(japp, bli förvånade) köpta ring.
Jag är en sån person som inte kan få nog med smycken.
Min syster visar upp sig med sina kläder, jag gör det nog snarare med smycken. Ni har kanske sett min spegel?(Kolla andra bilden i detta inlägg). Den är FULL med smycken. Halsband, örhängen och armband. Ett par ringar som jag aldrig använt. Men denna goding som jag köpte idag kommer användas flitigt.
Jag ska snart bädda min säng och göra mig i ordning för natten.
Får se om jag tar mig upp ur sängen imorgon... har ju träningsvärk så det räcker och blir över.

Kommentarer
SOFIA säger:

FIna saker! Hoppas du haft en kanonhelg!



Om det intresseras så passa på att delta i Tävlingen som är igång. Du kan vinna hårprodukter. Gratis är väl bäst?

LÄNK - http://sofiahanden.blogg.se/2011/january/tavling-2.html#comment

2011-02-06 | 21:39:40
Bloggadress: http://sofiahanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback