it's beginning to look a lot like christmas

Har nyss suttit i köket med Klara, mamma och Tomas.
Vi har ätit julfika, druckit glögg och lyssnat på julmusik.
Årets favorit blir nog denna!
Jag och Klara har också försökt komma på vad vi ska köpa till alla i julklapp... det är så svårt!


Till farmor och farfar och alla ni som är intresserade av mig (vilket ni borde vara eftersom att ni läser min blogg, eller hur?) Haha!
Min önskelista för 2011 ser ut så här:
Polaroidkamera - till exempel Polaroid 300
Polaroid 300 kamera
Nikon fjärrutlösare ML-L3
Fjärrutlösare ML-L3
Röd-Deluxe Box (1CD+3LP+USB+FOTOBOK) (Album)
Earthlovers Watermelon & Eucalyptus Shower Gel
Bodybutter och Bodyscrub Coconut
Kentmössa
KENT - MÖSSA, LOGO
Kent t-shirt med katt strl XL
KENT - T-SHIRT DAM, KATT
PIPbiljett (2000:-) alternativt pengar till detta
OnePiece Lusekofte - grey melange/navy
Vitt smyckesträd från Village
Thaimassage



Klicka på länkarna för att hitta rätt.

Kommentarer
Frida Gustafsson säger:

Frän önskelista! ;)



sv. Duuu är!

Vi får ses snart :( <3

2011-12-04 | 14:39:41
Bloggadress: http://lordfridolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback