På tal om att inte kunna skriva

http://sjukhusbibliotek.wordpress.com/2010/02/19/boktips-fran-frida/
Detta skrev jag under min prao i åttan. 
Jag var där en vecka och fick göra allt möjligt kul. Ett boktips på deras blogg skulle bli mitt sista arbete. Dock blev det ju inte direkt ett boktips... haha!
Läs gärna. Jag står fast vid tipsen även om det där var vad jag läste i åttan.
Kan tala om att i serien House of Night (Vampyrens märke, som jag tipsar om) så har jag hunnit till åttonde boken.
I serien GONE (Övergivna) har jag läst andra boken också.
Förstår ni hur jag skrev då?
Jag känner knappt igen det själv om jag ska vara ärlig. Hade jag inte vetat att jag själv suttit och skrivit det där hade jag aldrig trott på det. Jag hade knappt trott att en 14-åring kunde skriva så där.
Och nej detta är inget skryt. Men jag saknar det.
Jag vill kunna uttrycka mig så där igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback