Början

Ligger i sängen och skriver detta. Borde egentligen sova. Ska egentligen sova. Men ville skriva först.
Nu är slutet på det gamla, och början på något nytt närmar sig.

Kan man avlida av nervositet?
I så fall tror jag att jag gör det, hjälp.
För nu ska jag gå min första skoldag utan mina fina tjejer som alltid varit där. Nu ska man hitta sin nya roll. Man ska göra ett gott första intryck på allt och alla. Det är nu allt börjar.
Och för att vi ska starta något nytt har jag och Alma gjort en blogg som vi ska ha tillsammans.
Än så länge är den tom. Men under de tre närmsta åren ska den fyllas till bredden med allt som är bra!
Ni kan börja kolla den redan imorgon; fashionsisters .
Imorgon klockan 05.30 börjar ett nytt kapitel.
Och jag hade helst delat det med dig...
Snälla bara kom tillbaka till mig.

Kommentarer
FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo säger:

sv; nej du , nu blir det att sova tidigt.. skola imorgon och inte vänt dygnet än :D ska sussa sött! :D

2011-08-22 | 00:00:19
Bloggadress: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback