Zombie of the day

Jag är så sjukt trött och seg. Det är hemskt. Känner mig som en mosad potatis som släpar sig fram här hemma.
Men jag satsar på att bli frisk nu, har legat i sängen och vilat hela dagen. Läst, lyssnat på musik, tänkt, läst lite mer. Är snart klar med boken jag började läsa igår kväll... Så ja, jag behöver komma iväg till skolan.
Om jag inte har feber imorgon bitti (det är inte troligt att jag skulle ha det, har inte varit alls febrig under dagen) så åker jag till skolan. Jag vill ju dit, vill inte ligga hemma och vara sjuk. Vill inte komma efter... men jaja. Det blir alltså ett försök imorgon. Jag klarar det nog om jag får trycka i mig värktabletter, haha.
Jag orkar faktiskt inte skriva mer. Huvudvärken trycker på igen...
Ska antingen ta ett bad senare, eller bara duscha länge. Jag vet inte än.
Men nu går jag nog upp och  tittar om det är något på tv.
Hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback