Vi två är saknade te havs

Sitter här och lyssnar på Håkans senaste singlar, som är med på nya skivan som kommer ut den 13 oktober. Gissa om jag längtar?!

Saknade te havs - Håkan Hellström
River en vacker dröm - Håkan Hellström

Var på kyrkogården förut med Alma, tog massa fina bilder! Jag älskar hösten. Riktigt älskar den.
Funderar därför på att ta med kameran ut på en promenad sen. Har ett litet miniprojekt för mig själv. Som jag vill göra. Bara för min egen skull liksom...

Annars ska jag plugga lite NO och bara vänta på att min kära storasyster kommer hem senare ikväll.
Kanske går ner på stan en liten stund, ska se om jag kan hitta ett par jeans... haha. Får ju pengar vilken dag som helst nu, längtar! Jag tror att jag börjar utveckla ett litet shoppingberoende... inte bra det här.


Kolla vilken underbar mössa jag och Alma köpte igår!
Den är heeeeeelt enkelt äkta kärlek, vill helst inte ta av mig den över huvud taget...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback