Time heals everything

Gick upp kvart i nio imorse och åkte in till stan till tio.
Spenderade en dryg timma med Filip.
Sen drog jag hem till pappa.
Blev att komma hem och sen vända - vi cyklade till höstmarknaden på Alsters Herrgård.
Det var mysigt, fick fika och marmelad. ^^
Sen cyklade vi hem igen och mötte Alma.
Satt med henne en stund, sen kom Mikael.
Vi åt mat och jag satt vid datorn och grejade med iPoden.
Sen gick jag ner till Tempelriddaren och åkte med mamma hem.
Nu ska jag försöka komma på vad jag ska göra ikväll...
Tror att jag tar ett bad och läser.
Ska sticka.
Fixa lite saker inför imorgon.
Sitta vid datorn eftersom att jag kommer ha tråkigt.
Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback