På promenad genom stan

Usch vad jag ångrar att jag inte har min kamera här nu.
Vädret är helt underbart och stan är så fin i sina höstfärger.
Dessutom har jag ju inget att göra.

Trist det kan bli ibland...

Skolan idag var som vanligt. Jag gillar faktiskt lektionerna, allihop.
Det är skönt att skolan är igång. Och att allt fungerar som det ska.
Man håller sig också borta från jobbiga tankar.

Har just fixat och donat med min iPod, så nu har jag all musik, ny programvara och allt sånt där kul.


Tror att jag tar en promenad nu, det skulle vara skönt.

Btw, angående den nya designen. Vet inte riktigt vad jag gjorde, hihi.
Men nu ser den ut som den gör och jag orkar inte ändra, okej? :)

Kommentarer
Frida :) säger:

Åh, jag vill också ut och fota nu, men har inte tid :C

Den nya designen = (y)



svar. Frida!

Jaaa. han älskar att vara med på bilderna. Jag saknar honom också :C <///3

2010-09-15 | 20:55:44
Bloggadress: http://goodbyebluebird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback