Kärlekens alla färjor

Var ute och gick förut, en skön promenad.
Bestämde mig för att gå ner och sätta mig vid kabeludden en stund, bara för att det är skönt.
Inser då att jag har MASSOR där som jag inte fotograferat. Tänker att Jag borde gå hem och hämta kameran (som jag inte hade med mig eftersom att jag trodde att det ändå inte skulle vara något att fota) men kom på att det nog fortsätter vara sol. Självklart inte. Jag bestämde mig för att gå hem. Hämta kameran och gå ut igen och vad händer när jag är på väg hem? Jo, solen går i moln. Nu är det så mulet att jag tror att solen ALDRIG hittar fram igen.
Illa.
Illa.
Ska fixa lunch med lillsyster nu.
OM jag kommer ut och fotar, vilket jag hoppas på.
Så kommer det en bildbomb sen.
Tjao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback