you'll be my princess and I'll be your toad

Fick sova en timma extra imorse, på grund av att vi hade inställd mentorsträff. Skönare morgon är ju svårt att föreställa sig, Hade bild och vikarie. Skönt det med. Sen SO, blev tyvärr inte klar med veckans uppgifter, men satt och lyssnade på Spotify i biblioteket hela lektionen. Sen en halv hemkunskapslektion eftersom att jag hade utvecklingssamtal. Som vanligt, bäst i allt. Haha.
Sista lektionen var idrott, hade grymt kul. Vi spelade fotboll.

Åkte bussen ner till stan med Sofia, var med henne i typ 20 minuter. Sen gick jag hem, fick en muffin av Alma.
Pappa kom hem med två överraskningar till mig, gissa om jag är glad?!?!




Hungerspelen - Revolt av Suzanne Collins
TRE - De som lever vidare av Kjetil Johnsen

Hihi, blir att plöja "Jennie"böckerna och sen läsa dessa!

Sitter just nu och lyssnar på världens underbaraste låt och redigerar bilder medan jag väntar på att Tomas ska komma och hämta mig och min lillasyster, det är nämligen dags för mammavecka.

Här är låten: Mario Kart Love Song - Sam Heart

Här är en av de färdiga bilderna:

Kommentarer
Frida ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ säger:

Söt låt! :o

2010-10-22 | 22:29:35
Bloggadress: http://goodbyebluebird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback