You just nailed it!

Jag har målat mina naglar i en egendomligt svår kulör som stör dem mycket mer än vad den ger.

Jag mår så mycket bättre med färg på naglarna. Haha, lite failat ändå.
Jag har pluggat matte och engelska.
Jag har broderat och lyssnat på musik.
För ungefär en timma sen var jag en riktig attentionwhore. Sprang runt i huset och ville ha uppmärksamhet.
Se mig.
Hör mig.
Rör mig.
Hur svårt kan det va..?

Fick en knäpp förut.
Jag var tvungen att ta på mig min favoritklänning, inköpt i somras.
Använde den inte jättemycket, vilket jag ångrar nu.
Så ja. Just nu sitter jag i klänning och strumpbyxor.

Har en dödande huvudvärk och faktiskt ingenting att skriva.
Imorgon är det första mötet inför Lucia.
Hurra.
Hejs.

Kommentarer
Elise säger:

Tack för kommentaren!

Men alltså, jag är ändå inte säker på om jag vill bli någon form av psykolog. Även om jag mår som bäst när jag hjälper andra människor. Men jag kommer söka till det gymnasiumet, och om jag kommer in så kommer jag förmodligen gå där. Samtidigt som det är lite nervöst så känns det bra, man känner sig inte feg.

Tack åter igen för kommentaren det känns ännu bättre när folk övertygar mig! Kram ♥

2010-10-28 | 19:07:36
Bloggadress: http://eliseolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback