Rädd

Jag orkar inte gå och lägga mig.
Jag vågar inte.
Vill inte bli ensam.
Ensam med tankarna.
Efter idag känns det som om något i mig gått sönder...
Att dessutom veta att jag inte kommer träffa min bästa vän, min andra hälft på mer än två veckor gör ont.
Det är jobbigt.
Hon är en av de anledningarna till att jag orkar med skolan, och nu ska jag klara mig utan henne i tre dagar.
Jag vill inte vara ensam.
Har suttit och läst bloggar och lyssnat på musik i mer än en timma.
Skulle lagt mig för längesen.
Behöver verkligen sova...
Men jag vågar inte.
Kan inte.
Har mörka ringar under ögonen, riktigt mörka.
Det är hemskt.
Har till och med fått kommentarer angående det i skolan.. haha.
Sitter i mina älskade nya mjukisbyxor och min Timotröja.
Ärligt. Jag måste lägga mig... somnar snart.
Musiken:
Samson - Alice Hagenbrant
The Scientist - Olle Hedberg
och en jag lyssnat på en gång (de anda två har gått på repeat)
Bubbly - Linda Varg
Okidoki.
Nu trotsar jag min rädsla.
Struntar i huvudet.
Buenos noches.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback