Om ett år eller två kommer allt va över - om ett år eller två är det aldrig över...

Tjaa!
Gick upp klockan elva i morse. Blev tvingad av familjen, det sista jag hörde innan jag klev upp ur sängen var min mamma som pratade med min lillasyster. "Klara, gå in och dra upp rullgardinen." Och min syster gläntar på dörren och frågar mamma "Men mamma, är hon verkligen där?" Okej, jag ligger invirad i mitt täcke och har huvudet mellan mina två kuddar, men syns gör jag väl?! Då fick jag nog. Ropade "Men lägg ner då, jag är på väg upp!" Efter ett sånt uttalande kan man tyvärr inte ligga kvar...
Åt frukost, klädde på mig och insåg att jag glömt allt mitt smink hos pappa. Jaja, mamma tar med det ikväll.
Kom på att jag ville baka i dag. Så jag åkte med när Tomas skjutsade Klara in till stan och sen handlade. Då köpte vi allt jag behövde för att göra en Saffranskladdkaka med vit choklad.
Den står i ugnen just nu och ni kommer få se slutresultatet sen, jag lovar.
Kan ju bara nämna att smeten är himmelskt god! Fick tvinga mig själv att hälla smeten i formen istället för i min mun...








Hihi, nu väntar jag på kakan.

Hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback